hemma

igår va jag och jakob själva så vi käka pizza och kollade idol, väldigt mysigt :) imorse gick vi upp halv nio och det va smärta! åkte med anna och mikael för att hämta julia hos sin farfar och farmor vid typ 10.. så fika där, tillslut lämnade de av mig i göteborg vid halv tolv..

jag om inte har köpt några julklappar förutom till Jakob så bestämde jag och min trötta kropp för att ge mig ut bland folket.. usch, för mycket folk! stan är inte rolig nu alltså. Fick iaf tag på julklapp till mamma så det va bra :) tog bussen vid ett hem.

nu har jag käkat och duschat och funderar på lite sömn..
ska jobba kl.18 & sedan till Linnéa för flötkväll :)

skriver mer snart.
Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0