Julklappar

I år har jag som sagt börjat ovanligt tidigt med mina julklappar. Faktum är att jag snart är klar. Det är lite tråkigt faktiskt men samtidigt skönt att slippa stressen och pressen på att hitta julklapar dagarna innan julafton.
Jag tycker det är jätteroligt att få fint inslagna paket. Det tråkiga är bara att man nästan inte vill öppna dom eftersom dom är så himla fina. Får helt enkelt ta kort på alla fina paket jag får/ger.
Är det förresten någon som har förslag på vad man kan köpa til mammor i julklapp?
Dom har ju liksom nästan allt dom vill ha i både kläd- och i inredningsväg.










Kommentarer
Postat av: Anonym

En upplevelse såklart!

2008-12-05 @ 01:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0