mor & dotter kväll

Hm, ja hur har min dag sett ut då?
Jag va såklart i skolan, där det blev tomtegröt till lunch :D åååh, jag va så lycklig ska jag säga! love it. Efter skolan åkte jag hem och tog det lungt.. Vi 16 tiden åkte jag och min mamma och köpte ett J till mitt Thomas Sabo armband :) J står ju självklart för Jakob och nu fattas bara ett hjärta mellan våra bokstäver! Sedan tränade vi på gymmet, skönt! åkte hem, duschade och åkte och handlade mat.. så ikväll blir det potatisgratäng och kött :) mumma! vi ska kolla idol och mysa!

min syster får väl också vara med ;) haha.
min far, han är uppe i sälen och gottar sig med en kompis! hälsar även på min kusin Johanna som säsongs jobbar där uppe i Tandådalen :) och snart kommer jag! :D tjoho!

skriver mer sen!

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0