plugg!

Nu har jag tagit en paus från pluggandet, kanske lite för lång paus dock. slutade vid 13 tiden & åkte hem för att duscha, hade haft idrott sista lektionen. somnade direkt när jag skulle öppna spanska böckerna! haha. Men vaknade vid halv fyra och sen dess har jag pluggat faktiskt. har prov imorgon, och just nu känns det bra, har ganska lätt för språk! :)

anledningen till att jag inte visar mina outfits är för att jag klär inte direkt upp mig för skolans skull under vinter halvåret. blir mest jeans/leggins och en mysig tröja bara, men för omväxlingens skull så får ni dagens :)

nike keps
tommy hilfiger tröja
replay jeans
didrikson jacka
svea väska
bruna stövlar till det!

nu ska jag åter plugga igen!
love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0