sälen here we come

Nu ligger jag och min älskling här i sängen med varsin dator och är lite sådär osociala mot varandra, ska snart sätta på en film tror jag..

imorgon åker vi tidigt och hoppas kunna åka kvällsåkningen när vi kommer upp till Tandådalen. Dock tror jag att min kusin Johanna står på listan som nummer 1, saknar henne massor! Jakob har med sin dator, så film hela vägen upp och bloggning kommer förhoppningsvis att ske. Cecilia kommer vara bortrest tills på fredag och jag söndag :) men BLOGGNING KOMMER ATT SKE!

hoppas ni får en härlig vecka & en grym nyårsafton!
OBS, denna vecka kommer ingen ellens dyra & billiga vill ha.

GOTT NYTT ÅR alla söta läsare! :)

LOVE, e


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Du verkar ha tittat på Blondinbellas tv-dagbok :)

2008-12-27 @ 22:59:43
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

Kikar in...





fin blogg btw.. :D



kram <3

2008-12-28 @ 00:28:42
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0