söndagsångest!

Som vanligt har jag haft en bloggfri helg, och NEJ jag härmar inte Blondinbella, jag umgås med min POJKVÄN! så nu får ni en snabb redovisning av helgen:

fredag - ja, jakob kom vid halv ett på natten!
lördag - kollade film hela dagen, mys! på kvällen drog vi på förfest till min kompis Linnéa där Mimmi & Erik va.. sen drog va alla vidare utan erik. han drog till en fest och vi till en annan för att träffa jakobs kompisar. orkar inte ta allt där, men vi spenderade 45 min i gbg innan vi åkte hem igen :P haha!
söndag - sov länge! åkte och kollade lite julklappar & sen på basketmatch..

så nu har han åkt och jag tänkte kolla på lite tv och vänta tills Andra Avenyn avsnitten släpps kl.21 typ ;) haha!

förresten, så tänkte jag bara visa mitt Thomas Sabo smycke!
har fått 3 hängen nu på kort tid så tänkte ni kanske ville se :)
E fick jag utav jakobs föräldrar i födelsedagspresent,
Fyrklövern fick jag när jag fyllde år & J köpte jag nyss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0