Tidigt julfirande i Falkenberg

Idag har jag vart ledig viklet var ganska skönt eftersom man stressar i ett på jobbet hela dagarna när man väl jobbar. Det tar på krafterna. Idag har jag vart med älsklingen och hans familj i Falkenberg där vi firat lilla julafton med hans släkt. Det kändes lite konstigt eftersom man inte har det minsta julkänsla för tillfället, men det var trevligt.
Vi åt god julmat, spelade fotboll och spelade julklappsspelet. Jag krigade om en tomte som jag tycket var jättesöt och när det var 1sekund kvar av spelet så blev jag av med den. Tåren i ögat. Jag blev faktiskt JÄTTEbesviken, haha. Ganska löjligt eftersom alla presenterna kostar runt 50kr så kan man bara ta reda på vart den kommer ifrån och gå och köpa den själv :)
 MIn baby tog reda på att hans mormor hade köpt den på Hemtex, hon lovade att köpa en sån till mig i julklapp hihi :) Då blev jag verkligen glad. Marcus vann en fräck skål med svart och blå mosaik.


Här är tomten jag slogs för haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0