uppskattning

Igår jobbade jag som sagt och när jag kom dit såg jag något stå på bordet. Det var ett julte och en strut med ljus och mörk chocklad som även var fint inslaget. Det var från min chef, en julklapp till mig och de övriga anställda har givetvis fått ett likadant paket.

Jag blev faktiskt riktigt glad och jag tycker det va väldigt fint gjort av min chef, det visar att dem uppskattar mitt arbete och att jag skött det. Jag vet inte hur det är på övriga arbetsställen, givetvis kan det vara svårt att ge julklapp till alla anställda i en stor mataffär eller varuhus, det kan ju kosta en del. Men mindre företag som inte har många anställda, tycker jag, ge sina anställda en julklapp för att visa att dem uppskattar deras arbete! Pengar är pengar, och det vill man alltid ha. Men en extra gåva kan göra så mycket!

Jag tycker helt enkelt att detta var snyggt gjort av min chef, Tack Mats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0