angående anonyma......

Vi fick nyss en kommentar på toffel-inlägget som löd:
"gud vad söta, vart finns sådana?!"

Nu vill varken jag eller cecilia peka ut just du som skrev det, för antagligen är det i någon av våra omkretsar som skrivit detta.. och jag är jätteglad över att du frågade vart dom finns, det betyder ju att jag lyckats lägga ut något som någon annan också gillar :) Men vi kan inte förstå varför man inte skriver ut sitt namn? hur farligt är det? det är samma sak som när folk ringer anonymt, det är också irriterande..

Vi är två snälla tjejer, inga farliga direkt och SJÄLVKLART svarar vi gärna på vart vi har hittat produkten om vi nu glöm nämna det i inlägget precis som jag gjorde! Men vi, eller jag iaf har ingen lust att svara på vart jag hittat dem, til någon som inte vågar stå för sin sak!

tänker ni inte skriva ut erat namn, behöver ju inte vi svara eller skriva ut vart vi hittat produkterna, eller hur? samma sak enligt mig..

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0