Anonym

Jag måste säga att jag inte riktigt förstår vitsen med att kommentera inlägg som en Anonym person. Har fått ett antal kommentarer av den lite "elakare" sorten. Jag är inte den som tar illa upp av små saker, för ni får tycka precis vad ni vill om det jag skriver och känner, jag har ju inte tvingat någon att läsa. Det är upp till var och en. Med detta menar jag bara att när man kommenterar ett inlägg så är det uppenbart något du vill ha sagt? men varför kan personerna som gör detta vara så pass ärliga och rakryggade att dom står för vad dom tycker?  Jag anser att man inte ska uttrycka sig om saker och att det är fegt att hoppa på någon och om man sedan inte kan stå för det.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0