Depprimerande morgon

Usch idag har jag bara stört mig på saker sedan jag vaknade. Det är inte roligt. Känns ju som att man har världens sämsta morgon och det är bara som gjort för att hela dagen ska bli förstörd.

För det första kom jag på en jättebra sak som jag skulle skriva om här på bloggen så fort jag vaknade imorse, det kommer jag inte längre ihåg vad det var, det är skitstörande när man egentligen vet vad det är men att man inte kommer på det just för stunden. Typ som när man tappat namnet på någon och man verkligen inte kan komma på det och man kan inte heller börja tänka på annat för man vill bara komma på det.

Sak nummer två är att jag igår satt och skulle göra iordning mitt fotoalbum med alla bilder från vår Stockholmsresa som vi gjorde med Cissi och jesper i september. Jag hade packat ner alla saker som jag skulle behöva för att göra albumet i en påse på morgonen när jag åkte hemifrån och sen dess har den bara legat i bilen. Och jag vet med mig att jag höll pennan i handen när jag satt i bilen och nu är den helt borta! Så igår när jag skulle börja skriva lite kommentarer till bilderna så hittade jag inte pennan. Det stör mig också skitmycket eftersom jag hade sett fram emot att få börja skriva. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikj, (det där var Shiaka, katten som skrev).
Så nu måste vi åka in till Kungsbacka och köpa en ny penna, okej den var inte dyr men det var ingen vanlig penna utan en silverpenna så jag kan inte bara ta en hemifrån direkt.

Nu börjar ni säkert bli trötta på mitt och Ellens gnällande här i bloggen så tänkte att jag skiter i att berätta vad jag mer stör mig på för det är ovisentligt. :)
Shiaka ligger förresten här bredvid och fiser och det luktar verkligen apa!

kram C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0