ellen is back!

Hejhopp! nu har jag inte skrivit på evighter och jag skäms riktigt mycket..
har faktiskt haft lov så jag tycker att det är en anledning till varför jag inte skrivit..
nu ska ni få mitt lov svart på vitt! :
fredag: pass på gymmet och hemmakväll med familjen..
lördag: åkte till borås med min far :)
söndag: allt blev lugnt, bio senare på kvällen med mina tjejer :)
måndag: gymmade med Linnéa & Mimmi, riktigt kul! jakob kom på eftermiddagen..
tisdag: J & jag åkte till borås med min syster & två kusiner..
onsdag: vi sov länge, åkte till göteborg och kollade High school muscial 3 på bio :)
jag jobbade senare på kvällen, medans det var jakob med min kusin filip!
torsdag: vi åkte till onsala för att spendera resten av lovet där..
gjorde ingenting typ, lekte med julia ;)
fredag: träffade Kenny på kungsmässan :) åkte till göteborg & träffade cecilia&jakobs
farmor, faster, kusiner och farbror en stund, kollade senare på nya bond filmen!
lördag: jakob & jag spelade basket i typ tre timmar ute, härligt väder!
som cecilia skrev så åt vi middag, bowlade senare & var hos cecilias kompis :)
söndag: jakob & jag vaknade halv tolv, gjorde absolut ingenting..
fick skjuts av cecilia in till kungsbacka, där träffade jag mamma & syster, för lite shopping..

som ni ser har jag haft ett väldigt lugnt men skönt lov, vilkt var behövligt..
så nu är jag pigg och uppvilad för några tuffa veckor i skolan igen innan det är dags för jullov.

nu måste jag även fastställa min önskelista, fyller år på lördag :) 8 novemeber.
dock är det lite dyrare saker så jag antar att det blir lite små saker & mest pengar,
vilket jag tycker nästan är bäst.. då kan jag själv välja vad jag vill ha, så att det inte blir några
pinsamma situationer när man inte tycker om något man fått.. (har hänt mig ett antal gånger)

och jag skrev ju även att det skulle komma en ny bloggdesign i början av veckan...
ja, den är försenad! så ni får helt enkelt stå ut med vår fula blogg ett tag till ;D
men som man säger: det är innehållet som räknas! haha..

det sista jag skriver ikväll är ett löfte: VI ska bli bättre på att ladda upp dagens outfit!
vi lovar, eller hur cecilia ? :P

Love, e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0