Fickor För Flickor UF <3 Lasse Kronér!

Nu är jag tillbaka, har stått och sålt i ca 2 timmar och även jobbat i en timme! så nu e jag ganska trött och snart dags för sängen känner jag! men såklart måste jag bara berätta om kvällen..

först kom vi dit och hade precis packat upp och ställt fram alla trosor och annat. Kommer Lasse Kronér fram och kollar lite och vi snackar och skrattar en stund.. :) sedan så blev vi bjudna på smörgåstårta innan allt började och påväg till fika rummet möter vi Lasse igen och frågar om vi kan ta kort senare, och han säger självklart! Sedan fortsätta vi, äter smörgåstårta och har det lyxigt..

sedan släpps alla kvinnor in, oh herregud jag tror aldrig jag sett så många kvinnor på ett ställe som idag! shiiiit. :) försäljningen går riktigt bra och i slutändan fick vi sålt upp emot 30 trosor vilket vi va jätte nöjda med! vid åtta tiden skulle jag iväg för att jobba, så jag får en kick.. springer runt och letar efter Lasse, han lovade ju oss faktiskt ett kort. så jag går upp till fika rummet där han sitter och pratar i telefon, men när jag kommer in i rummet slår han igen telefonen och säger: tjena bruden! så jag säger: Lasse, det är dags att leka kändis och bli fotad!

när jag sedan kommer gående med honom emellan alla kvinnor och fram till bordet där vi står, flockas alla omkring oss! helt perfekt.. men det bästa var nog att vår lärare som vi har i UF står vid oss och snackar med mimmi, linnéa och amanda.. gissa om hon blev chockad när jag kommer gående och säger skämtsamt: titta vad jag raggade upp i fikarummet! jag har nog aldrig njutit så av folks miner!

undra vilka som kommer få frågor imorgon ;)
och Lasse gillade oss! han tyckte vi va skit häftiga med allting och önskade oss lycka till.. en riktigt härlig typ måste jag säga!

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0