Fräcka Fredag

Idag är jag på bättre humör och mår hyffsat bra. Var i och för sig uppe skit tidigt imorse sä är rejält trött. Funderar på om jag ska ta en powernap sen eftersom det blir utgång ikväll. Kan ju vara en fördel att vara pigg och glad då:)
Ikväll kommer nämligen Bingo Rimér och hans tjejer till Mingel. Hoppas och tror att det kan bli en kanonkväll eftersom det alltid är mycket folk ute när det händer något speciellt.
Nackdelen är att mingel skulle behöva ha den dubbla ytan mot vad dom har nu och därför kommer folk svettas som grisar och knö en massa. Har inget bra från sist gång det hände något, Byz var där och massa folk också. Någon dum brud hade ryckt av min väska och stod nu och hoppade på den längst framme på vid scenen. Eftersom hon vägrade att gå av den när jag hade bett snällt 3 gånger så nöp jag henne allt vad jag hade i benet och fick tillbaka min väska med min alledeles nya, TRASIGA eyeliner med mera. Så ikväll håller jag stenhrt i min väska och hoppas på bättre minnen!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0