FREDAAAAAG = HELG!

nu sitter jag här hemma och ser ur regnet öser ned utanför. så jävla tråkigt! tänkte ta och städa lite här i mitt rum, anatr det behövs om Jakob ska kunna leva här i helgen, ja det är så illa faktiskt. och jag hoppas han kommer snart, saknar honom en aning.. ikväll väntar tjejmiddag för mig hos Linnéa, tjejerna har luskat ut något.. ska bli riktigt roligt faktiskt! Jakob ska iväg och kolla fotboll hela kvällen, så det blir en bra kombination.. jag ska iväg vid 19.00 tiden, hoppas kunna lägga upp en bild på hur jag ser ut, annars får det bli imorgon :)

GÅRDAGENS outfit (bättre än inget alls):

jeans: Guess, köpta i usa
vit linne: GT
vit t-shirt med silver tryck: koola anna

Love, E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0