jag bloggar aldrig på helger..

nu var det måndag igen, och idag är jag ledig :D riktigt skönt, alla lektioner är inställda så hela dagen ska jag bara slöa mig riktigt mycket.. så det här är vad jag ska göra idag:
- kolla andra avenyn på datorn, dem avsnitten som jag missat..
- städa lite OM jag orkar..
- ta det lugnt, eftersom jag har blivit riktigt förkyld!
- SOVA!

låter väldigt ansträngande det där ;)

tänkte ge er en sammanfattning på helgen, eftersom jag faktiskt aldrig bloggar på helger.. kan bero på att jag vill koncentrera mig på min pojkvän då vi endast träffas på helgerna! och jag hoppas ni accepterar det med :) så här kommer nu min helg...
- fredagen blev attt åka till onsala, åt middag med familjen och sedan hem till cecilias marcus, för att spela Wii hela kvällen :) bowling är sjukt roligt!
- lördagen blev en lååång sovmorgon, sedan åkte jag med när jakob övningskörde :) på kvällen fick familjen gäster..
- söndagen blev att åka in till göteborg vid 12 tiden, där vi skulle möta min mamma, syster, kusin johanna, moster, mormor, kusin filip och hans kompis sebbe.. vi käkade lunch nästan direkt.. sedan kollade vi lite och sen skulle jakob hem till sig.. filip och sebbe gick för sig själva.. vi tjejer hittade massa julklappar och andra saker (ska visa någon dag!). kl.18 gick vi på musikalen Mary Poppins! hur bra som helst, verkligen :) hade gärna sett den igen! rekommenderar!!!!!

sådär blev en bra helg tillslut iaf, trotts att rösten försvann och jag har mått sådär!
nu ska jag återgå till andra avenyn, så bloggar senare :)

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0