lat?

jag är såå dålig på att ta kort så ni får se vad som händer i mina dagar.. och jag ska bli bättre på det, ska bara få min nya mobil när jag fyller år på lördag ;D haha. har ju egentligen en mycket bra kamera men har bara ingen lust att ta fram och fixa med den :P batteriet är oftast urladdat också! haha.. guud, vad jag e lat!

nu har jag varit iväg och jobbat, och för er som inte vet så städar jag på ett solarieställe där dem har två massage rum också.. där städar jag 2-3 gånger i veckan.. tar en timme & en kvart, och goa pengar är det också :) passar mig riktigt bra!

nu ska jag ner och göra en goood smoothie, kan bara inte bestäma mig vilken smak.. exotiska frukter eller röda bär? svårt val, haha. och nu hade säkert velat se hur den blev också, eller hur? bilder e roligare än text! skönt det ska bli att få en mobil med en bra kamera!!!!!

kan ni inte skriva i kommentarer vad ni vill se mer av i bloggen?
ni behöver inte skriva namn, skriv vad ni vill läsa om i bloggen, vill ha lite tips!

Love, e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0