Myspys i kallavinterkvällar

Jag är sugen på att skaffa mig en ny mysdress. Kan bara inte bestämma mig för vilken jag vill ha. Har 3 alternativ!
Såklart så skiljer sig priset lite men alla tre ligger mellan 1000-2000kr och jag tycker egentligen att det är VÄLDIGT dyrt för en mysdress men samtidigt så kommer man att använda den länge och mycket.

ALTERNATIV 1



Denna kommer från Juicy Couture och hela settet kostar 1749kr.

ALTERNATIV 2



Den här är jag mest kär i, kanske mest för att jag verkligen tycker att färgen är så himla härlig. Och så sött med den lilla rosetten som en detalj. Den är dock mycket dyrare och kostar 2276kr och det tycker inte jag är rimligt.

ALTERNATIV 3



Den här är från Miss Sixty och kostar  998kr men gillar dock denna minst. Tycker den ser lite för slapp ut på något sätt.


Är jag kräsen? Vilken hade ni valt?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0