Självkänsla Nu!

Nu ligger jag i min säng med datorn i knät. Har precis börjat lyssna på en talbok av Mia Törnblom, Självkänsla nu heter den. Det är en väldigt bra och intresant bok. Är uppriktigt sagt förvånad över det hon säger, det är så många saker som stämmer och jag tror inte bara det är mig hon trycker på det svaga punkterna.
Hon har redan efter en timmes lyssnandes och bara ett fåtal kapitel fått mig att inse hur viktigt det är med självkänsla och framförallt vad skillnaden är mellan självkänsla och bra självförtroende är. Vill varmt rekommendera denna bok. Jag önskar verkligen att alla kunde läsa denna bok. Får jag någon gång chansen att lyssna på någon av hennes föreläsningar så tackar jag aldrig nej
Jag verkligen önsakr att jag kunde vara som henne och ha den självkänslan ochmed hjälp av hennes böcker hoppas jag verkligen på att få förbättra min egen självkänsla!







Kommentarer
Postat av: Fredrik

"Försök inte lura mig gosse jag inga konster tål



Att känna till hur eld blir till är mina drömmars mål

Din hemlighet vill jag veta Hör nu säg hur det går till

för då blir jag visst en man till sist och det är vad jag vill



Refräng

Ubi doo jag vill ju va som du

Jag vill se ut som du

gå som du, du

Ja det är så

så kan det gå

att lära sej å bli en sån som mej

att lära sej å bli en sån som mej

att lära sej å bli en sån som mej "



Sorry kunde inte låta bli... ;)



låter bra får väl lyssna på den kanske





2008-11-11 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0