snabbinlägg..

Godmorgon..
börjar 9.45 idag så hinner skriva lite snabbt innan jag ska kila iväg, kanske inte hinner i eftermiddag.. på schemat idag står matte först, vilket är chill för vår lärare är vääääldigt chill ;D och efter det lunch.. sen har vi egentligen UF men vi ska ha simning med idrotten istället.. vi ska ha isvaksövning.. hatar att simma med klassen och så, inte för att jag är rädd för att skämma ut mig själv för det kan man inte göra i vår klass! men mer att jag är en riktig blekfis och då HATAR jag att visa mig i bikini.. nåväl, går väl snabbt :) alla är väl lika bleka! HAHA

jag vaknade upp till det här :) myssss!


och såhär ser jag ut idag :)

svart linne, Lager 157
svart tröja, Peak
jeans, Replay
+ svarta uggs, Replay

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0