Tomten närmar sig med stora steg

Nu har jag precis suttit och ändrat tillbaka till den gamla designen, förlåt Ellen.
Anledningen är att jag tyckte att det rosa såg så himla kallt ut. Detta kändes lite varmare på något sätt. Lovar att Ellen ska få in lite rosa i det trots allt. Hoppas att ni gillar det.

Tänk att det bara är en månad kvar till julafton. Jag tycker att jag är tidig med att köpa julklappar, har i och för sig bara börjat, men i vanliga fall är jag ute 1-2 veckor innan. Jag har som mål att vara klar några dagar innan så jag slipper stress köpa några klappar. Då är det precis som att man tar det bästa man kan hitta. Och tänk vad utplockat det kommer vaa dagarna före. Så när alla springer runt i affärerna på lilla julafton kan jag stanna hemma och mysa med min familj. Kanske ta en lunch med min stackars älskling som måste jobba. Haha ser nästa fram emot att se alla stressa runt med massa påsar i händerna, thihi.



För ett år sen så var jag på väg upp till affären för att köpa fika. Jag satt för första gången själv i bilen och körde. Jag tog nämligen körkort kl 10 lördagen den 24 november :)
Känslan att köra själv för första gången går inte att beskriva. Det sitter liksom ingen bredvid som man kan fråga om det är något man skulle undra. Läskigt var det, men en stor befrielse!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0