nu har ...

nu har jag precis kommit hem från skolan,
tänkte göra en smoothie nu & äta några mackor.
18.30 blir det bodytoning pass & 20.00 jobb..
men det bästa av allt är Grey´s anatomy kl.21.00 !!! :D

JAG HAR FÅTT NARE! åh, hela min underläpp är helt cerise och det stick och svider. Nare är så himla jobbigt! jag lyckas alltid få det under först kylan, efter skidsemestern och jag har det nästan hela vinten. Nare kan verkligen förstöra för mig, jag kan bli en lipsill för denna skitsak, hela dagar och veckor kan vara förstörda! men jag antar att det är bara att kleta på massa cerat och andra läppbalsam. någon som har ett bra cerat mot nare, förutom idomin ? HÖR AV DIG!

nu i höstmörkret tänkte jag tipsa om lite uppiggning.. vi är ju oftast väldigt sura och deppiga nu när mörkret har fallit. det jag brukar dricka för att hålla mig pigg är c-vitamin! finns brustabletter som man bara lägger i ett glas vatten och sedan dricker, tror att ni vet vad jag menar! det blir iaf jag väääldigt pigg av och jag orkar väldigt mycket också..
Tänkte börja dricka b-vitamin också. jag biter på naglarna (skäms!) och då är b-vitamin bra för naglarna, men rämst för håret! det är bra för håret och jag känner att mitt hår är väldigt deppigt just nu :P

vi hörs efter tio :)
då ska jag visa en ursnygg klänning jag ska
försöka fjäska till mig av min pappa ;D

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0