ÄNTLIGEN!

Gina tricot har tagit sitt förnuft till fånga! Jag har länge funderat på VARFÖR? dom inte har en webshop? De känns ju som att dom skulle kunna gå lika bra som H&M:s shop?
Så imorse när jag gick in på deras hemsida ser jag att dom faktiskt har gjort en webshop. Så fantastiskt underbart. Äntligen behöver man inte åka runt i massa olika affärer om något är slut i ens storlek etc.
Här kommer först en bild på hur webshoppen ser ut ser några snygga klänningar.




Alltså jag kan inte bestämma mig om vad jag tycker om det klänningen :S
Kan inte säga om den är fin eller inte.


Den här klänningen var söt tyckte jag. Den är ganska enkel från början men rosetten piffar upp den bra:) Funderar på att införskaffa en.


Dessa är en måste för mig i vinter. Dom ser ju hur goa ut som helst! Fanns i fyra olika färger.


Nej nu måste jag dra, ska åka till en kompis:)
Hörs senare.

Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0