dagens..

då var denna dagen snart avklarad och snart är det helg :) underbart skönt!
idag blev mitt UF företag intervjuade av någon journalist så
nu ska jag hålla utkik :)
ska jobba ikväll igen, tyvärr, men gött med pengar!
nu har ni inte fått någon dagens outfit på länge
av varken mig eller cecilia så jag tänkte unna er min idag ;D
ska försöka få med min pojkvän på någon shopping
ihelgen, men tror dock inte han är så pigg på de!
skulle behöva ett par nya strumpor, sånna där långa ;D
såg även att cecilia köpt två klänningar av samma modell
fast i två olika färger, hm, har man pengar så ;D den va iaf lovely!
antar hon kommer ha den imorgon :P vad ska jag ha på mig? :S

här har ni iaf outfiten för idag, enkel men schöööön ;D


leggins - only
svart tunn klänning - only
vit jeans väst - crocker (very old!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0