Godmorgon allihopa!

Som Ellen skrev igår så gjorde jag det berömda Högskoleprovet från 08.30-16.30 Jag kan säga att det tog på krafterna. Efter det skulle jag ju på maskerad så fick stressa hem för att hinna äta och göra mig iordning, Nu kan jag ju äntligen avslöja vad det var jag var utklädd till! Temat för kvällen var bokstaven S. När jag först fick höra det kunde jag inte komma på någonting förutom typ spöke, sjörövare och sjuksköterska som jag definivt trodde att någon annan skulle vara. När jag frågade Marcus var hans första idé " du kan ju vara en snopp" Jag bara, Jo men det är ju skitskoj att vara om vi ska ut på krogen efteråt. Not! Jag fick i alla fall bli en Svart katt :) Hittade nämligen en skitbra utklädnad på Butterricks i Göteborg. Här kommer några bilder från gårdagen :)





Kommentarer
Postat av: Amanda

haha va söööt du var!

2008-10-26 @ 14:42:19
URL: http://amaandasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0