Kärleksfunderingar

Nu sitter jag och drömmer mig bort, tänk att få ha den här ringen som förlovningsring fast att det står Marcus och Cecilia istället för Thomas Sabo på den. Det tycker jag hade vart hur kul som helst. Något som ingen annan har liksom. Jag tycker att man ska ha en ring som är unik, eller jag vill i alla fall ha något som bara vi två har. Det känns ju ändå som att man kan drömma sig bort i sånna tankar när man har vart tillsammans i 2år och träffats i 3. Jag är lycklig med Marcus och älskar han mest av allt även om vi har våra stunder vi med. Han är den jag vill leva med och om jag inte hade kunnat se en framtid med honom så ser jag ingen anledning till att man ska vara tillsammans med varandra.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0