Mattips någon?

jag har vart vaken i ett par timmar nu faktiskt, gick upp med min älskling halv 9 imorse och duschade och åt frukost innan han skulle iväg och jobba. Jag var så himla trött så la mig med datorn i sängen ett tag och nu sitter jag här. Funderar på vad jag ska laga för mat idag? några förslag kanske? Det får inte vara för avancerat och ta för lång tid. Men man har liksom tröttnat på makaroner, korv, köttbullar osv.
För skojs skulle kollade jag tv-tabellen förut för att se om det möjligtvis gick något bra vid denna tiden och såklart så gjorde det inte det men det kanske är lika bra det egentligen, för jag behöver plugga lite inför högskoleprovet som jag ska göra på lördag. Jag är verkligen kass på att ta tag i pluggandet. Det finns så mycket andra saker som är roligare att göra. Nej nu ska jag ta tag i det!
Förut kom jag förresten på att jag ser fram emot rosa bandet galan som kommer i slutet av månaden. Ska bli spännande att se hur mycket pengar som har samlats in. Hoppas att alla ni som läser har köpt ett rosa band för endast 20kr. Alla kan göra något men ingen kan göra allt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0