Mysig dag med min älskling

Idag har min älskling vart ledig så vi har bara vart i Göteborg och gått i affärer och ätit lunch. Riktigt mysigt med andra ord :)
Jag är bjuden på en "maskerad"-middag nästa helg och har idag bestämt vad jag ska vara. Temat på festen är bokstaven S. Jag kan tyvärr in te berätta vad jag har köpt eftersom att jag inte vill att någon som skall dit ska veta vad jag ska vara ;) Jag besökte i alla fall Butterricks. När man går in dit så önskar man verkligenm att man skulle på sådana här fester oftare eftersom det är så roligt att klä ut sig. För tillfället är jag sugen på en riktigt härlig 80tals fest.
Innan vi åkte hem köpte jag också löshår som min älskling ska få sätta på på mig ikväll:D Det ska bli spännande och se vill jag lova. Haha...

Nu har vi precis ätit middag, hamburgare och pommes frites. I alla fall inte lika onyttigt med hemmalagat som med Mc Donalds. Så nu ska jag åka hem till Cissi och fika och mysa lite grann medans baby ska på möte med jobbet. Ser verkligen fram emot att träffa cissi, det var ett tag sen nu.

Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0