söndagar är lika med ångest

Vilken underbar helg får jag säga!
fredagen=middag&mys
lördagen=gym+jobb+one tree hill
söndag=Lager157+basket+hejdå+ÅNGEST

måste säga att åka till Lager157 en söndag förmiddag precis när de öppnat
och helgen innan löne-helgen, var perfekt!
knappt något folk och inget riv om kläder, precis som det ska vara :)
både jag och jakob fick tack i lite faktiskt!
jakob fick tag i:
- en hoodtröja & en rugby randig tröja, både från bondelid (Y)
- ett par kallingar från frank dandy & ett par kallingar från Björn Borg.
jag fick tag i:
- en vanlig vit tröja, en jättesöt vit blus & en till vit tröja med finesser, alla från bondelid.
- svarta frank dandy trosor
- svea tröja
- en tröja till skidåkning
ska försöka lägga upp bilder på alla kläder så ni får se, troligtvis imorgon :)

vi var iaf på basketmatch sedan, damligan spelade.
följde sedan jakob till bussen och fick såklart ångest för att han skulle hem :(
han kommer kanske på onsdag igen så får försöka hålla mig.

hoppas att alla har haft en toppen helg precis som jag!
Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0