Spontanshopping

Igår när mamma kom hem från jobbet och jag precis hade kommit hem från Amanda eftersom jag inte mådde så ra så gjorde vi en spontanresa till Ullared. Det var mysigt att det bara var vi två, eller det var ju itne bara vi för det var miljarders folk där men ni fattar vad jag menar. När vi var på väg hem så åkte vi förbi akuten i Kungsbacka eftersom jag vaknade igår morse med en inte så rolig urinvägsinfektion, förskylning och ont i halsen. Och mycket riktigt så var det urinvägsinfektion. Så nu ska jag åka iväg till apoteket och hämta ut medicinen och sen vidare till kungsmässan för några ärenden för att sen åka in till jobbet och skriva kontrakt och hämta nycklar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0