städerskan ellen ? :S

då var denna dagen avklarad!
och idag har jag kännt mig som en städerska rent utav faktiskt..
först hjälpte jag att städa min gamla mormors lägenhet, fick 120kr för 20 min iaf ;D
och sedan pluggade jag engelska..
och sen igen drog jag till jobbet för att städa, eftersom det är det jag gör :P
så jävla tråkigt äre, och jag insåg att jag behöver
städa mitt rum med om jakob och jag ska överleva här i helgen!
imorgon har några lärare fått för sig att det ska hållas en
uppsattstävling och ämnet är rädsla/mod ..
och vad ska jag skriva om? ingen idé alls!
nu tänkte jag härma zizzi med en göra lista inför resten av dagarna denna vecka:

- uppsattstävling
- jobba onsdag
- engelska prov torsdag
- lämna in feminism skrivningen
- titta grey´s imorgon ;D haha
- Gothia Towers med familjen carnebratt :)
- jakob & jag träna på lördag
- jobba lördag

japp, en del helt enkelt!
nu ska jag ta och ringa jakob för ett godnattsamtal, vilket vi gör för sällan!!

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0