Tråk-tisdag

Idag har jag haft en riktig slappisdag, har bara legat och tittat på Gossip girl hela förmiddagen, Mycket skönt!
Vid 2 åkte jag in till Kungsbacka och åt lunch med Marcus, det blev en italiensk lunch på Nello. Väl inne på Kungsmässan hittade jag en jättesnygg klänning som jag ska försöka lägga upp en bild på senare ikväll.
Ska köpa den imorgon när jag får lön, det svåra var bara att den fanns i både svart och vitt och jag kan inte bestämma vilken som var snyggast. Får fundera lite över natten.
Jag kände att jag var tvungen att göra någon nytta nu på eftermiddagen så jag satte mig ner och gjorde en lista på vad jag behöver ha gjort/ska göra under veckan.
Till slut bestämde jag mig för att det fick bli en tråk-tisdag och jag började städa/rensa garderoben. Jippi!
Än sålänge har jag bara kommit halvvägs, men jag tror inte det finns något tråkigare än att stå och vika massa kläder och dessutom bestämma vad man ska ha kvar och inte. Det är ju jättesvårt. Speciellt när man tänker som jag att : "ja, men det här kan jag väl använda någon gång" och 3 månader senare har man fortfarande inte använt det?
Därför har jag hittills tänkt såhär under min rensing att det jag inte använt de senaste 3månaderna kommer jag inte att använda dom närmsta 3 månaderna heller, så SKÄNK DET!

nej nu måste jag fortsätta men här kommer min veckans att göra lista:

* Rensa Garderoben
* Gymma (tisdag)
* Skriva ut CV och lämna ut till olika ställen
* Åka till Liseberg och lämna in mina saker
* Gymma (onsdag)
* Köpa klänningen
* Fika med en vän
* Äta middag med familjen + Ellen & Marcus på Heaven 23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0