Nyttig+Onyttig

Igår var en bra dag, precis efter att jag hade vaknat pratade jag med Amanda och vi bestämde oss för att ses.
Hon ville ha lite hjälp med sin bloggdesign så det var det vi ägnade oss åt i några timmar.
Jag börjar faktiskt lära mig en hel del nu, även om jag kan långt ifrån allt. Jag åkte hem vid typ 4 igen och åt lite middag. När min baby slutade klockan 7 så hämtade han mig och så åkte vi och gymmade :) det var skönt!
Vi hade länge pratat om att gå på bio och se "Rallybrudarna" för jag har velat se den sen premiären men vi har liksom aldrig hunnit, det har blivit att vi har planerat annat och sådär. men så igår så åkte vi äntligen på bio efter gymmet. Ganska sent för att vara en söndag men mysigt var det. Vi köpte in en as fet meny med 2 drickor på 1liter styck och den största popcornstorleken och en stor snacks. Och till detta köpte vi också en påse Gott&Blandat och en påse Dumle. Gissa om vi kände oss feta när alla andra i salongen tittade på oss när vi kom bärandes på allt detta :D
Jag var faktiskt tvungen att ta en bild på det hela fast har den på min pojkväns mobil och han är inte hemma just nu. Så får lägga in den senare. Filmen var för övrigt jätterolig. Den var en scen som jag skrattade speciellt mycket till då Marcus till slut frågade när jag hade tänkt sluta skratta. ja denna måste jag varmt rekommendera!


Veterinärassistenten Ulla har tagit jobbet bara för chansen att få köra snabbt på värmlandsvägarna. Storbondens dotter Birgitta drömmer om Paris men istället blir Ullas kartläsare. Roffe har sin bilverkstad rakt över gårdsplanen från Eivors café där han är en flitig besökare. Eivor driver café på dagarna och sjunger i dansbandet "Roffes med Eivor" på kvällarna. Veterinär Krook är bygdens store kvinnotjusare. Lokaltidningens redaktör Melin spelar trummor i "Roffes med Eivor". Hos Roffe jobbar Kenta som också spelar i Roffes dansband. Kenta är väldigt förälskad i Ulla men inte lika förtjust i hennes intresse för bilsport.



Love C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0