30 timmar

14.45 hämtade mamma oh syster mig i varberg. efter att ha suttit i tåg i över 30 timmar är jag väldigt trött och sliten, men samtidigt jättenöjd. jag har haft en sjukt rolig resa och det är bara tacka mina sköna klasskompisar för det! :) ni är toppen och ni är den bästa klassen någonsin.

nåväl, min familj va superglad när jag kom och det va jag med. nu har vi umgåtts hela tiden sen jag kom! riktigt skönt och jag har fått riktig svensk mat, efterlängtat!!!! nu tittar vi robbinson (?) och jag hejar på jarmo i duellen! :) han e så söt. haha

imorgon ska nog jag och min syster till göteborg. hon vill att jag ska agera personalshopper åt henne, så nått fint ska jag finna henne. vi får väl se! jag bloggar nog inte mer ikväll, somnar säkert tidigt. '
hör imorgon!

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0