Beroende? Knappast!

Vissa säger att man blir beroende när man väl gjort en tatuering.
Jag vill göra en till men absolut inte för att jag känner ett behov av att jag måste göra en till utan för att jag vill.
För att mina tatueringar verkligen betyder något för mig. De har ett budskap.
Det är saker jag kan tänka mig att ha på kroppen hela mitt liv och dom är väl genomtänkta. De är placerade på ställen som går att dölja eftersom det kan vara praktiskt och för att jag inte vill att mina tatueringar ska synas hela tiden.




Detta är den nya jag vill göra. En text som bara jag vet vad den symboliserar.
Självklart kan andra få veta, men bara dom som jag väljer att berätta för.

Placeringen?
På ryggen/nacken. Precis i slutet på nacken skulle jag säga.
Har en bild på en som har ungefär samma ställe. Kenza.
Bilden lånad från hennes blogg.





Men jag har tänkt att ha min text på ungefär samma ställe.
Jag tror det kommer bli kanonsnyggt.
Vill bara ha den nu direkt.









Kommentarer
Postat av: Joanna

Snyggt =)

2009-04-11 @ 14:01:17
Postat av: Jessie

Ståtligt. Sjukt fint! Vill du vänta på att jag kommer hem denna gången? Om du vill ha sällskap? Nu har jag hållt på min i över två år. Jag är klar med tankarna nu. OCh jag fick jud et i artonårspresent med :)

2009-04-12 @ 03:16:30
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0