Give me some lööööööv



Jag har inte ens ord nog att beskriva vad jag känner för dessa skorna kom jag på när jag skulle börja skriva. Idag har jag gått runt med dom inomhus när jag lagat mat, sett på tv, suttit vid datan, lekt med Julia, ja dom behövs gås in. Dom är gjorda i skin så jag hoppas på att dom töjer dig pytte pytte lite. För dom är aningen trånga när jag ska dra upp dragkedjan i hälen. Annars får jag väl leva med att fingret typ är av när jag väl fått upp båda dragkedjorna. För det är det värt. Jag ÄLSKAR dom. Och äntligen är dom mina! Det sprids ett lyckorus i min kropp varje gång jag tittar på dom. Har ännu inte riktigt fått in i min hjärna att dom faktiskt är mina. Jag skulle nästan kunna ha dom som prydnad. Marcus tittar snett på mig och kan inte för en sekund förstå att jag kan bli så besatt av ett par skor. Men...kan han bli besatt och överlycklig av datorer, xbox, tonade rutor, trimmad motor eller liknande så tro fan att jag kan bli kär i ett par skor! HA!



Nu ska jag fortsätta att titta på One tree hill och sen ska jag drömma sött om mina älskade skor. kanske skulle ge dom ett namn? Nej det kanske är att ta i. Vi får tänka på saken. Godnatt. Sov gott allihopa!

Ps. Imorgon ska jag äta skumbananer med choklad överdrag. Sjukt sugen på det. Ds.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0