Glad Påsk!

Jag vet inte om det är nu man kan säga det eller om det är på påskafton men jag säger det nu.. :) GLAD PÅSK!

nu till det jag skulle skriva om.. Kom som sagt hem igår och efter 5 intensiva dagar i en storstad måste jag erkänna att jag är väldigt trött. Jag va en riktig turist som tog kort och va på alla ställen en äkta turist ska besöka. men jag måste faktiskt erkänna att ska man uppleva en stad så måste man gå på turistfällorna. Annars upplever man ju inte staden på det fantastiska sätt som staden sägs vara! och jag kommer att lägga ut lite bilder på ställen i varit på och självklart vad jag shoppat! det va dyrt, väldigt dyrt. men vi kände att snåla behöver vi inte göra hela tiden, så lite grann :)

nu är jag hos J och cecilia, väldigt härligt väder så vi käkade lunch ute innan! ser fram emot alla grillkvällar och luncher ute nu på våren och sommaren, det är ett lyckorus! imorgon är det Påskafton och ingen vet väl vad vi ska göra, får väl se. kanske ska på ifk imorgon, men det får vi se då.

ha en fortsatt fin kväll :)
love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0