London på söndag

Åker ju till London på söndag, blir min första gång så just nu sitter jag och planerar på vad jag vill se och gå på osv.. och så känns det ju lite extra skönt att åka nu när man fick reda på att det kanske inte blir någon Londonresa med klassen, nu kommer jag iaf att få uppleva London. Tror dock inte att det hade varit samma känsla om vi åker med klassen. vi får väl se!

hur som helst så va jag bara tvungen att se om min favvis affär i USA finns i London, kändes ganska troligt och JA det gör den! åh, vilken lycka. nu ska jag äntligen få gå i denna underbara affär och strosa och lukta och känna på alla underbara kläder. På savile row kommer jag hålla till på :) älska abercrombie and fitch, bästa ever!!!



Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0