numera plugg-ellen

har sånn sjuk ångest. det kommer jag ha tills dagen då jag gjort min sista grej för skolterminen. nu kanske det inte ser ut som att jag har mycket att göra men då ska ni veta att jag går entreprenör och vilken dag som helst kan det komma en ny uppgift, som idag, som är helt onödig och som verkligen är helt påhittad..

- Torsdag: Företagsekonomi B prov
- Fredag: två inlämningar till idrotten
- någon konstig inlämning ( den nya uppgiften ) deadline?
- 28 april, skriftligt nationellt Engelska B
- någon gång kommer väl hörförståelsen med..
- 6 maj, svenskaprov i litteratur.. ca 15 författare & deras värk på minst 10 sidor typ..
- spanska prov..
- typ v.20 eller nått inlämning religionen, etik
- typ v.23 inlämning religionen igen, om förebilder eller nått

Förstår ni varför jag inte är så glad på mina lärare? allt kom som en bomb.
förutom detta kommer det att vara ännu mer skit säkert!
hata skolan.

Vad gör ni änglar idag? :)

tillbaka till Företagsekonomi B!
Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0