Påskafton

Påskafton var helt underbart mysig! Dagen börjar med att jag kommer hem från Marcus och lägger mig på altanen och solar med Ellen, och det syns att man har fått färg.
När klockan var runt 3 åkte vi in till Kungsmässan och kollade en snabbis innan Marcus fick sluta tidigare. Jag köpte en fin liten påskpresent till honom :) Får visa bild senare.
Vi kollade även på det där nagellacket som ska vara torrt när man sätter på det som Ellen har skrivit om här på bloggen. Det kostade 69kr och i förpackningen fanns en uppsättning för två omgångar på naglarna, det vill säga 20 naglar.
Värt? Nej skulle inte tro det.

När vi vart klara med att kolla naglar kom Marcus och mötte upp oss så åkte vi hem till han och lämnade hans bil och sedan vidare hem till mig och hoppade lite studsmatta. Båda var sjukt trötta så vi gick in och tog en powernap och vaknade strax efter 7 då det var dags att sätta igång med både middag och dessert. Killarna fick i uppgift att grilla köttet medan jag och Ellen gjorde desserten och den avancerade potatisgratängen (den var färdigköpt så bara att stoppa in i ugnen haha). Middagen blev as god och vi hade en jättetrevlig kväll :)
Det stora samtalet var oväntat nog sex haha.

              

(på bilderna ser ni förresten t-shirten han fick av mig i påskpresent)

Vid midnatt åkte jag och Marcus hem till han och packade inför Hemsedal (som han är på väg till just nu) och sen la vi oss och såg på film. Men jag var sjukt trött så efter 49min av filmen sov jag gott på Marcus bröst. 
Redan halv 9 imorse var jag hemma hos mig igen efter att ha sagt farväl till honom. Hoppas att han kommer sakna mig lika mycket som jag kommer sakna honom. Är bra avundsjuk på att han får åka snowboard nu igen. Hade jag också velat. Känns som en evighet sen vi var i Idre. Men jag hoppas såklart att han får det roligt och inte skadar sig allt för mycket. :)

Det var sjukt varmt ute redan då jag åkte hem imorse. Så jag sov någon timme till när jag kom hem sedan har jag, Ellen och Jakob spenderat hela dagen på mitt duntäcke liggandes ute på altanen. Nu syns det till och med ränder efter bh och trosor. Gott.






Kommentarer
Postat av: Anna

Vill du vinna ett gratis smycke? Just nu pågår en tävling där du vid vinst kan välja ett valfritt smycke från HildestamDesign värde minst 299kr. Självklart får du välja själv vad det ska stå på den silverbricka som ingår i alla smycken. För att vara med och tävla behöver du bara skriva ett inlägg om HildestamDesigns smycken i din blogg och sedan skicka ett mail till [email protected] med en länk till inlägget. Tävlingen pågår tom Fredag den 17/4 kl 17.00. Lycka till!



2009-04-13 @ 15:43:51
URL: http://www.hildestamdesign.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0