Vad föll jag för hos dig? :)

Det kan misstolkas men jag är bara nyfiken på vad, det går ju liksom inte att sätta fingret på exakt vad det var:)




Jag blir nästan tårögd när jag tittar på bilderna från balen. Så sjukt fina.
Tittar man på denna bilden så tvivlar jag inte det minsta på att jag föll för dig.
Gud det är ju världens snyggaste kille som står där bredvid mig.



Eller var det det underbara skrattet jag föll för?
När du skrattar sådär härligt mycket att du liksom drar upp näsan på något vänster :)

  

Det är nog helt enkelt hela du. Din personlighet. Kommer aldrig glömma när du skickade ett sms till mig och skrev att jag var väldens underbaraste och snyggaste tjej. Och vi hade aldrig ens pratat. Jag visste inte vem du var. Du hade fått mitt nummer av en kille jag dejtade. Haha. Modigt gjort måste jag säga, men du vann mig ju. Livet är allt bra underbart ibland.

     

Fast såhär såg du ju faktiskt ut när jag blev kär i dig. Långt hår...




Och med världens underbaraste överkropp!










Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va snygg han är, synd att det är slut mellan er.... :(

2009-05-09 @ 18:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0