Vad hände?

Jag har uppdaterat, men jag kan inte säga att jag har uppdaterat speciellt bra. inte ens ett inlägg om dagen. Men jag ska inte heller säga att jag inte hunnit för det handlar om prioritering även om man vissa dagar kanske absolut inte hinner.

Så hur skulle jag kunna sammanfatta min måndag och tisdag? Frågan är egentligen om ni är så himla intresserade av att veta. Jag skulle kunna skriva att jag har vart med marcus och vart lite till med marcus och jobbat och jobbat lite till.

Nej ärligt, Igår jobbade jag till fem, hann hem och duscha och slappna av en timme innan Marcus kom hit och vi passade min lillasyster en stund, spelade wii och åt glass. Efter det åkte vi hem till honom, åt chips+dip och såg på söndagsparty med Filip och Fredrik innan det var dags att nana. Var helt sjukt trött. Eller efter varje dag jag jobbat så blir jag helt slut om kvällarna. Att ha barnen runt halsen hela dagarna tar på krafterna.
 
Så imorse skulle jag iväg och jobba klockan 8, så himla typiskt att jag alltid får jobba tidiga pass eller jobba överhuvudtaget dom dagarna som han är ledig. Dessutom, hur sugen var jag på att gå upp ur sängen när han ligger kvar och är mysig alldeles för tidigt på morgonen? Nej jag hade hellre legat kvar under det varma och goa täcket med honom. Men pengar är pengar. Så jag pallrade mig iväg, kom gåendes på skolgården 10 i 8 imorse med en banan i munnen. Tror alla fröknar jag träffade vilket var typ 5 stycken frågade om det var min frukost, på vilket jag svarade jajjemensan. Jag hatar förövrigt frukost.

Och vad hände förresten med sommaren som var påväg till oss? Jag trodde jag skulle frysa sönder imorse när jag skulle ut på rastvakt. Så idag har jag gått med dubla jackor, halsduk och termobyxor på jobbet. och är det inte typiskt, när jag är på väg hem på cykeln runt fyra så spricker solen fram och det blir genast många många grader varmare. Hörde också på vädret att det skulle bli 20 gradr varmt i helgen. Snacka om kontraster?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0