VILL HA!




Jag blev helt kär när jag såg dessa solglasögonen som Carolina Gynning hade på sig på denna bilden som jag lånade från hennes blogg. Jag ska titta på dom idag...
Och jag kom på en superbra idé.

Jag har ju mina solglasögon fån Gucci som jag köpte i Stockholm förra året...
Dom kostade 2700kr och Marcus älskar dom. Han har på sig dom hela tiden, han är skitsnygg i dom och jag äger dom knappt längre...
Dessa som jag vill ha är fråm Marc Jacobs och kostar 2100kr.
Om han köper mina Gucci så kan jag köpa mina Marc Jacobs så är båda nöjda :D

Längtar tills jag får berätta min briljanta idé för honom (han kommer förmodligen inte tycka att den är lika bra som jag tycker eftersom han förlorar pengar på det haha).









Kommentarer
Postat av: Jessie

Skitfräna!

2009-04-18 @ 00:40:27
URL: http://karinjessicamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0