busy woman

Den här vckan kommer bli lite upp och ned för mig känner jag, lite stuff som ska fixas. och det här är det enda jag gjort:
- lämnat in i-vals lappen
- lämnat in idrottsarbetet

kvar har jag:
- engelska text tills torsdag
- religions prov på fredag

Så nu måste jag sätta mig och läsa engelska texten, ska jobba sen och imorgon behöver jag börja med mitt religionsprov för att ha en chans på det. så ikväll blir inget mer bloggande tror jag. hoppas cecilia står för något mer!

Igår när jag går in på Katrins blogg så ser jag att hon lagt ut ett klipp, så jag går in och tittar på det såklart eftersom jag har liknande humor som henne. och jag höll på att dö av skratt när jag ser på detta, så jag va tvungen att tipsa er om detta inlägg.. HÄR 

Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0