chips eller janet?

Satt och tänkte på vad jag skulle skriva om.. mina favorit chips som jag typ ryser av godhet när jag äter dem eller om Made in Sweden tjejen Janet.. här kommer resultatet:

Jag jobbar alltid tisdagar och onsdagar och just någon av dessa dagar så gick såklart Made in Sweden på tv. Riktigt ynd tyckte jag för det va så mycket skriverier och snack om detta program och stjärnor. Men vad jag har uppfattat detta som är att årets Idol-jury har tagit fram två personer och skrivit låtar till dem. och så får tittarna följa med denna resa genom inspelningar, videoinspelningar och PR.

RÄTTA MIG OM JAG HAR FEL?

Hur som helt så tänkte jag att om jag nu inte hade chansen till att se program så måste ju jag iallafall lyssna på låtarna. och jag måste säga att jag är faktiskt ganska imponerad. jag menar, de är ju inte direkt någon Beyonce eller Michael Jacksson. Men de är klart godkända.

perosnligen så tycker jag Janet va bäst!

http://www.youtube.com/watch?v=PFx_95jrubM

Love, e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0