GALEN TORSDAG

Efter min lunch i skolan så får jag ett sms av min kusin Filip:
- Gå till ditt skåp
Jag svarar:
- jag är vid mitt skåp, hurså?
Filip:
- jag måste snacka med dig

Jag fattar ingenting, han brukar inte direkt skicka sånna sms, haha!
så jag vänder mig om och min kusin Johanna (bor&jobbar i Tandådalen, sälen) springer emot mig. Helt galet! så där står vi och kramas och har oss i flera minuter. Sjukt kul att hon är hemma på besök! hon är hemma tills söndag, så ikväll hoppas jag på att det blir pizza med våra familjer plus mormor & morfar! :)

så kul kul kul, jag har saknat henne mucho!

Love, e


Kommentarer
Postat av: Johanna!

Ah de var kul och överraska !! I miss you too mutchoo

2009-03-05 @ 16:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0