Jäkla skit dag!

Snart är det alla hjärtans dag. 10 dagar kvar...
Jag brukade se fram emot den dagen. Även om jag alltid fick påminna Marcus om det bara i fall att, så brukade det vara en charm i sig. I år känns det bara skit. Alla hjärtans dag, är det samma sak som alla singlars deppo dag då eller?

Kommer ihåg att jag skickade en ros till Marcus i skolan förra året, men han hade hunnit gå hem innan den blev levererad och detta var fredag innan sportlovet. Kändes ganska snopet. Jag satt och väntade på att få ett gulligt sms tillbaka men inget kom så tillslut frågade jag ju såklart om han inte fått rosen och det var då jag fick veta. Jag hade försökt mig på att vara romantisk helt i onödan. Men det var ju en fin tanke och det är väl tanken som räknas eller?












Kommentarer
Postat av: Zizzis fanclub <3

Zizzi du är number one. Jag står bakom dig i vått och torrt.

2009-02-05 @ 15:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0