Kärleksförklaring

Te....Mmmmm....
Finns det något godare än en stor kopp te? Nej jag tror inte det.
När jag stod och väntade på att vattnet skulle bli klart kom jag och tänka på att jag måste ha många och stora koppar när jag flyttar hemifrån. Hatar när te:t tar slut och man inte orkar gå och göra nytt. Tacka vet jag stora koppar så man kan sitta och smutta på sitt te i evigheter.

Vissa säger att man "lär sig" att dricka kaffe. Varför ska man lära sig att dricka något bara för sakens skull? Jag vill hellre dricka mitt te tror jag. Det ända jag klarar av är cappucino eller latte för då är det mycket mjölk i och så ska det vara massvis med socker. Det har jag förresten i mitt te med, det är nästan som läsk fast det är varmt och utan kolsyra...


Detta är mitt favoritte :D
Förresten när jag ändå hållerpå så hatar jag löste. Vem fan orkar hålla på att pilla med att sila och skit när det finns en praktiskt påse att doppa upp och ner utan att få massa bös i sitt te och så kan man bara slänga den direkt när man är klar.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0