lite jobbigt

Hej alla söta läsare!
Jag har varit borta nu några dagar på grund av en ganska otäck händelse. Jag vill inte gå ut med det, men det handlar som sagt om min mamma som hamnat på sjukhus. Min familj har fått höra många histrorier om vad som hänt och emellanåt har vi skrattat åt det. Det är vår släkt + våra närmsat kompisar som vet vad som har hänt. Jag litar på mina kompisar och hoppas inte allt sprider sig, med all respekt för min mamma. Dessa tuffa dygn har bestått av mycket spänningar, gråt och nervositet. Äntligen (!) har vi fått besked om att vi nu kan hämta min mamma på sjukhuset i göteborg. Hon har mått bra hela tiden, men läkarna måste göra sitt jobb och se så att allt är 100% bra.

Så idag ska jag och min pappa hämta henne, vilket är en otrolig lättnad för oss alla. Jag kommer att blogga när jag känner att jag orkar igen, har haft väldigt tuffa dygn utan sömn. Jag kan komma tillbaka imorgon eller om en veckan, vem vet? nu vill jag bara vara med min mamma. jag hoppas ni förstår. :)

Love, e

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får mykke uppmärksamhet

2009-02-24 @ 15:10:37
Postat av: Johanna

Fan vad lågt och skriva så !!!

2009-02-26 @ 09:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0