LYCKAT!

Igår skull jag, david, calle och filip överraska Jakob med käk och bowling på Hard Rock Café i Göteborg. och det blev så lyckat! så himla nöjd med allting, så jag måste berätta allt för er.

Jag och David möts på pendeln i Kungsbacka som ska gå mot Göteborg. Vi har lite små panik, för vi vet inte riktigt hur vi ska få dit honom och så. dessutom sa jag till Jakob att jag beställt bio biljetter bara för oss två. Men jag och David snackar lite och kommer fram till lite nöjd lögner. Sedan i Lindome kliver Jakob på trött efter sin träning. Jag säger till Jakob att vi ska till Biopalatset och bion börjar kl.19 så vi hade ca 2 timmar på oss, han säger då att han är jätte hungrig men jag tappar bort ämnet så att säga. David säger att han ska träffa en tjej uppe vid avenyn och sova hos henne. Så när vi är framme på stationen frågar Jakob vad han och jag ska göra, så jag svarar att vi kan gå med David en stund.

Vi går igenom Nordstan och jag försöker få tiden att gå genom att vara lite jobbig och gå in i affärer och säga att vi ska gå långsamt. Under hela tiden försöker jag ringa Filip och Calle och höra vad dem är. Klockan går väl och är runt 17.45 när vi står där uppe vid avenyn och har "följt" David. Jag försöker ringa Calle men han spelar match inne i Göteborg och svarar inte så jag får lite panik. Filip är påväg. Då David säger äh ska vi försöka komma in (på Hard Rock), Jakob säger aa visst. så vi går in...


Där möter vi en jättebiffig man till vakt och frågar vad vi hade tänkt göra. vi svarar ta en drink. då flinar han och frågar om vi är 20. så Jakob är påväg att vända sig om för att gå då David och jag bestämmer oss att berätta, för vi förstod att vi inte kunde hålla han länge till.. så david säger Vi har bokat bord! vakten skrattar och säger: så ni har bokat bord nu alltså? David skrattar och säger aa det är överraskning för killen här. Jakob bara flinar och fattar vad som försigår. vi alla börjar skratta.


Vi går ut och möter Filip, för vi förstår att Calle skulle bli sen. så vi går in och sätter oss och börjar käka, sedan kommer även Calle. Efteråt bowlade vi på övervåningen och hade det riktigt kul :)


När vi var klara där skulle filip och calle åka hem. Men jag, jakob och david går och möter min kompis Linnéa vid bussen och åker hem till David. där spelar vi GT, kollar Time Out, skrattar och har det trevligt.



vi sov hos david och åkte hem runt halv ett tiden, då jakob skulle på kalas. :)

allt va jätte lyckat och dte tyckte alla, som tur va!


Love, e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0